torsdag 11 februari 2010

Torsdag...

va denna torsdan till ända då.
Dagen har gått väldigt snabbt tycker jag.
Men det är ju rätt gött så denna arbetsveckan kan ta slut.
Fast antal lediga dagar är bara 1 denna veckan eftersom jag tog ett extrapass på lördan.
Frågan är om jag ska dansa på söndag eller inte.
Får fundera på det ett tag till. :)
Jag och Bettan hade läget under kontroll på jobbet.
8 boende på 2 personal är en bra kombination.
Sen hade vi förberett igår så vi hade ingen dusch imorse.
De gäller att planera sitt jobb. :)
Efter jobbet så åkte jag och handlade lite mat.
Sedan drog jag till en kompis och tölade bort några timmar.
Och efter det så träffade jag på en annan kompis som lurade mej till en känd hamburgekedja. :)
*Ingen reklam idag*
Märks att det va rally istan ikväll.
Massa rallybilar överallt.
Nu blir det sängen.
2 arbetsdagar kvar sedan blir de lillhelg.
Kollade lite snabbt i kalendern att på 14 dagar är jag ledig 2. :)
Så...
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: