torsdag 18 februari 2010

SurPer...

Idag vart jag irriterad på jobbet.
Och inte bara jag...
Vi fick veta att vi skulle va klara helst vid 15 tiden eller senast imöra kl 8 med kommande schema.
Fick veta det kl 12.
Ööö....
Va tror de egentligen?
Vi skulle lagt schemat för 2 veckor sedan men de har uppdaterat programmet.
Det som retar mej är att de stänger programmet 1 vecka och uppdaterar.
Tänk om banken skulle stänga ner sina tjänster 1 vecka för uppdatering.
Nej... Ni kan inte ta ut pengar på 1 vecka...
De funkar ju inte.
Man måste ju kunna ha den gamla versionen öppen tills den nya är klar.
Slutade med att vi fick göra schema för 10 veckor på papper.
Vi har ju fått ökat våra tjänster med 8 % och det märktes när alla timmarna skulle in.
Så nu har jag lagt 10 veckors schema som inte är att leka med. :)
I OS så har det blive en 3:e plats för Anja Pärsson i kombinationen idag.
Inte illa efter vurpan igår men idag va turen på hennes sidan...
Har hittat mer dansbilder på mej.
Dessa är från Holken när Blender spelade.

Eva och jag...
Jag vill tydligen inte visa ansiktet. :)

Lite mer "normal" bild.

Erika och jag...
Nu blir det till att sova lite.
Jag gör ju det på sista bilden ändå ju. :)
Ska lämna in mardröms schemat imöra ju.
Är ledig imöra. :)
Nattinatti.
// Per

Inga kommentarer: