lördag 6 februari 2010

Dag 3...

va dag 3 i backarna avklarad.
Lite småtrött är jag allt. :)
Inga brutna ben och det är ju bra.
Såg ambulansen idag så det va tydligen nån det gått illa för.
Idag har jag åkt i Tandådalen hela dagen.
Det har vart riktigt bra väder också.
De gillar jag...
Blå himmel och sol.
Inte illa. :)
Det va inte bara vädret som va bra.
Även backarna va riktigt bra.
Det har vart en kanondag helt enkelt.
Nu sitter jag själv här i stugan...
Kompisarna hade nog hemlängtan så de drog sej hemöver redan ikväll.
Jag kände att jag orkar inte sitta och köra minst 3 ,5 timme så jag blir kvar här inatt.
Har ju stugan tills imöra så det är ju ingen panik.
Då kan jag svänga förbi nån affär på hemvägen om jag skulle känna för det. :)
Jag skulle ju som sagt va kunna bo här uppe hela vinterhalvåret. :)
Tack Annica och Urban för att vi fick hyra stugan!!!
Jag kommer gärna upp igen...
Det fick bli melodifestivalen här ikväll.

Va tycker ni??
Visst va pausnumrena bra?? ;)
Imöra blir det dans i Kristinehamn om kroppen känns som den ska.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: