måndag 22 februari 2010

Klippning...

Jag började min dag med att knalla ner till Salong Alexander.
Hade tid hos Bea klockan 10.00.
Dags att fixa håret.
Redan 8 veckor sedan jag klippte mej.
Veckorna bara springer iväg.
Efter jag klippt mej så kom en kompis ner på stan.
Vi kollade lite affärer.
Bl.a Stadium.
De har allt bra mycke kul där. :)
Där skulle jag kunna handla hur mycke som helst.
När vi gjort stan drog vi och fikade hos en annan kompis.
Och under den fikan kom vi fram till att vi skulle plocka fram längdskidorna. :)
De kan ju bli skoj.
Va några år sedan jag åkte på dom senast.
Nu ikväll så drog jag iväg till gymmet. :)

Tokladdad Per...
Om inte annat så va det kallt som bara den.
Stod 1 timme på Natural Runnern.
Eller Vassberg som jag kallar den.
Jag kanske ska döpa om den till Kalla? :)
Va 1 månad sen ja vagymmet senast. :(
Men det har ju blivit en massa dans iaf.
Och det är en grymt bra träning.
Nu ska jag censurera lite i tidigare inlägg här och sedan blir det skidfinal för Kalla/Haag i sprintstaffeten.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: