måndag 15 februari 2010

OS GULD!!!

Ikväll kom det!
Sveriges 1:a OS GULD...

Charlotte Kalla vann 10km fristil...
Hoppas detta kan smitta av sej till resten av OS truppen.
Efter jobbet så har jag bara slappat och tagit det lugnt.
Är sliten i kroppen efter gårdagens dans.
Och blåsan är kvar. :)
Har lite andra skavanker också.
Min högra handled värker och likaså höger fot.
Inflammation kanske?
Får ta ett snack med lilldoktorn i släkten.
Foten har krånglat en längre tid men det finns alltid de som har det värre.
Mitt pass på jobbet flöt på utan större bekymmer.
Tack Carro och Doris för att ni hjälpte oss med morgonduschen.
Det gör en hel del när man slipper den duschen.
Imöra blir det jobb 7.00- 16.00.
Vi har personalmöte mellan 13.30- 16.00.
Dags för en massa gnäll om schemat tro?
Jag hade ju tänkt börja lägga schemat ikväll men det sket sej när programmet krånglar.
De va väl min dag i korthet.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: