onsdag 24 februari 2010

Mer GULD!!!

Började mitt jobbpass 7.00 idag.
Idag va det ett minipass eftersom jag hade kurs mellan 13.00- 16.00.
Jag och Bettan fick låna syster Mias "räcer".
Tack för lånet. :)
Gött att vi slapp gå till kursen.
Iof hade de vart gött med en promenad eftersom vädret har vart kanon idag men tidsmässigt så hade de blive lite väl stressigt.
Kursen handlade om dokumentation
Så nu vet jag exakt hur man ska skriva. ;)
Det va en föreläsare från Göteborg.
En himla klämcheck herre. :))

Vi på Sveagatan parkerade långt bak. :)
Efter kursen så drog jag till Hammarö till de jag brukar hjälpa med elektronikgrejer.
De behövde lite hjälp med DVD:n.
Är de nån som missat OS ikväll??
Herrarna vann stafetten :))
Och det va sååååå spännande.

GULD hjältarna...
Någe mindra skoj är att dansen i Kristinehamn på söndag är inställd. :/
Nu får jag ladda batterierna tills 7:e mars istället.
Då blir det Zlips på Holken.
Jag har uppdaterat "Ev. kommande danser" också.
Rocksulan har släppt sina höst 2010 danser.
Blir nog en bra danshöst som de ser ut.
Nu blir det natten.
Har långpass på jobbet imöra.
Godnatt!!
// Per

Inga kommentarer: