onsdag 1 april 2009

Vår igen...

Idag har jag haft en ledig dag.
Och det har vart en helt underbar dag.
Började dagen med att va en *vardagshjälte*.
Var och lämnade blod.
Så nu har jag nog räddat ett liv.

Så här ser en hjälte ut...
Trodde de flaggade på fel dag för mej.
Men så visar det sej att kungen med fru va i stan. ;)
Jaja. De flaggar säkert imorgon också. :)
Tydligen någon som fyller år då...

Det vart även en promenad i vårsolen.
Helt underbart väder idag.
Hillevi på jobbet ville att jag skulle hjälpa henne när hon skulle till banken.
Hon skulle fixa med en SUS anslutning.
Efter det så bar det av på en promenad till Mc Donalds.

Isen ligger kvar på pråmkanalen.
Ser ut som asvalt. :)
Men himlen har fin blå färg iaf.

Och sån här kan man köpa på Mcan. :)
Hillevi moffar och har sej...
Om ni undrar varför vi hamnade på Mc Donalds så ska jag förklara det.
På parkeringen så stod Hillevis pojkvän med sin grävmaskin och jobbade.
Sista egokortet som 35 åring. :)
Hockeyn då...
Finalmatcherna är igång.
Och vad ska jag säga???
FBK hade tydligen skickat ner Karlstads konståkningsförening.
De åkte runt och finåkte och snurrade lite.
SUCK!!
Nu kan det knappats bli värre på fredag. :(
Till något roligare nu...
Fick deklarationspapprena idag... :)
Får tillbaka pengar. Det är aldrig fel.
Nu blir det natten...
Natti...
// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Är dte inte någon viss person som fyller 29 1/2 i morgon då?? :)