lördag 25 april 2009

Jobb hela dagen...

Idag har det vart en heldag på jobbet.
Jobb 7.00 till 20.00 med lite rast mitt på dagen.
Ang. jobbet så kan jag ju säga.
God Jul...
De gamla satt och sjöng julsånger av alla sånger i världen.
Ja...vad säger man. :)
Annars har jag haft glasspremiär idag.

Magnum Temtation...
Den va helt okej men de kunde allt hoppat över att stoppat nötterna i den. :)

Tjusig kartong låg den i...
Jobbade med Caroline på dagen och Hillevi på kvällen.
Och stackars jag fick va där hela dagen.
Så en glass va jag allt värd. ;)
Imöra jobbar jag 7.00-13.30.
Kanske hinner få lite sol på mej. :)

Per i bil...

Natti...

// Per

3 kommentarer:

Someone... sa...

Få lite sol på dig..?? Hann du inte alls, nej...;) Kraaamizzz

Per Noremalm sa...

Someone: Nej... Det vart regn som vanligt när jag vart ledig. :)Kraam

hillan sa...

Nästa gång bjuder du!!=)