söndag 19 april 2009

Ingen bra dag...

Då va det söndag och helgens sista dag.
Denna helgen har sprungit iväg som de flesta lediga helger gör.
Det har väl gått sisådär idag.
När jag skulle iväg till innebandyn så glömde jag "pluppen" som man öppnar garaget med.
Bara att springa hem igen.
Vart en språngmarch på ca 700 meter.
Uppvärmningen va avklarad med andra ord innan jag kom fram till innebandyn.
Sen var jag ju sen pga "pluppen".
Och innebandyn gick inge vidare heller.
Torskade 4 matcher och vann 2. :/
Jag va väl lite ofokuserad kanske. :)
Under eftermiddagen tog jag mej en promenad i solen.

Sällskapssjuk and...

Sällskapssjuk Per??? :)
Och jackan är turkos och inte blå som jag skrivit.
Men syns gör den...
Nu ôrk ja int mer...
Så det får va allt fr mej i helgen.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Someone... sa...

Min söndag var bra i alla fall... :)

Per Noremalm sa...

Someone: De låter bra de. :)