söndag 12 april 2009

Slapp söndag...

Nu har guldfirandet lugnat ner sej här i stan.
Men lite guldlöpsedalar ser man här och där.
Och de ser ut så här...

Trevlig syn. :)
Måste bara visa denna länk om det nu funkar. Mobilen i inslaget är min :)
Fotografen frågade om jag inte kunde ta ett kort så han fick filma det. Klart man ställer upp. ;)
Om den nu funkar... ;)
Annars idag har jag tagit mej en promenad i solen.
Härligt härligt.
Gött att röra på benen idag...
Har träningsvärk i benen idag.

Sommarn är nog på väg nu...
Strandvägen...
Igår när jag åkte hem från Branäs så svängde jag in i Forshaga till Johan.
Han fick inget påskägg. Hittade inget som detta fick plats i. :))

Han vart glad iaf.
Nu ska jag hänga lite tvätt.
Ha det gött...
// Per

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han ritar som en riktig konstnär :)

Anonym sa...

Såååå gullig morbror...;)

kicki sa...

kan tro att Johan blev glad över dina påskpresenter, va snäll du är...ja nu börjar slitet igen efter att man varit långledig, pust...ha det gött. Kramen

Per Noremalm sa...

Anonym(Syrran): Det låter bra att han gillar presenten. :)

Anonym: Klart jag är gullig. Världens bäste morbror. ;)

Kicki: tror han vart glad ja. Jag har jobbat två av de röda dagarna. :)