tisdag 7 april 2009

Tapeter...

Har vart och kollat på tapeter idag...
Det är ju tänkt att jag ska byta tapeter i sovrummet.
Har sett en randig som jag funderar på. :)
Den ska va som fondvägg.
Och den variarade i pris från de ställen jag kollat på kan jag säga.
639:- på det dyraste till 475:- på det billigaste.
Får ta tag i detta efter påsk.
Va en snabbsväng till Ikea men handlande inget.
Lunchen vart på Max. :)
Inte nyttigt men den försvann nog när jag spelande innebandy.
Innebandyn gick skapligt bra.
Men något som gick kalasbra va ju hockeyn.
Den har precis tagit slut.
Avgörandet kom i period 4. Förlängning krävdes idag.
3-2 till Färjestad vart det.
Mumma de. :))
Så imöra kan det bli SM GULD.
Jag va i hallen senast de vann guld och hjälp vilken stämning det va.
Vill INTE jobba imorgon kväll. :(

Ska det bli bli torget tro???
Hoppas verkligen det...

Godnatt...

// Per

2 kommentarer:

leksing sa...

tur att man inte hejar på det där kaffelaget, så slipper man va nervös ikväll:)

Per Noremalm sa...

Leksing: Usch ja. Detta med hockey kan inte va bra för hjärtat. Blir en nervpers ikväll. Beklagar det där med Leksand :(