måndag 13 april 2009

Måndag igen...


Så här såg det ut på balkongen igår.
Hade "premiär" då. :)
Hoppas att det blir en hel del sittande där i sommar.
Grillen ska få jobba hårt hoppas jag. :)
Då va det måndag igen fast söndag.
Röd dag i almenackan.
Idag har jag jobbat kvällen.
Men innan det va dags att dra till jobbet så fick jag lite ordning på tvätten jag tvättade igår.
Så lite nytta hann jag med innan det va jobbdags.
Det va rätt okej på jobbet. Det mest dramatiska måste väl vart att det fattades en medicin till kvällsmaten och att tanterna hade muffinskrig. :)
Imorgon jobbar jag 7.00-13.30. Kortpass men men.
Nu blir det sängen.

Natti...

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med muffinskrig....hahaha

Someone... sa...

Mmmm...där är mysigt att sitta och grilla.. Undrar om man blir bjuden i år?? :) Kramizzzz

Per Noremalm sa...

Anonym: Njee. Men det vart inga skadade iaf. :)

Someone: Det är klart du bli bjuden. :) Kraam