torsdag 16 april 2009

Vårjacka...

Dagens väckning stod syrran för.
Fast jag hade vaknat till ca 7.20 första gången.
Syrran ringde för att hon ville ha lite hjälp med att kolla ut en ny mobiltelefon.
Det är verkligen en djungel med mobiler på marknaden.
Hon ville ha en billig och ej med lucka eller skjutlock.
Inte för stor och klumpig tror jag ett annat krav va också.
Vi hittade en bra Nokia telefon med bra minneskort.
Platt och snygg.
Hoppas hon blir nöjd.
Tyvärr så får hon vänta på att allt ska funka då hon byter från Telenor till Telia.
Efter vi fixat mobilen så skulle hon handla mascara och bh.
När hon skulle fixa bh:n sa hon till mej...
Gå och titta i några andra affärer.
Detta kan ta tid. :))
Så jag tog ett varv i köpcentret Mitt i City.
När syrran va klar så gick vi till Stadium.
Där fick hon med sej en väst till lille Johan.
Och efter det så bar det av till Bergviks köpcenter.
Max hamburgare fick det bli till lunch. :)

Blir en blå Per i vår...
Fast jag vet inte hur många jackor jag har. :/
Några stycken att välja på har jag nog nu.
Jag är hopplös med jackor.
Syrran fick med sej några träningströjor också.
Och från det ena till det andra.
Har tv:n på med en repris på Så ska det låta.
Ville bara säga...
Molly Sandén... Hon kan sjunga hon.
Kanske ska spela hennes melodifestivals låt lite. :))
Jag har även jobbat lite. 15-20.
Det får va allt för idag.

Tjo...

// Per

2 kommentarer:

Someone... sa...

Snygg...!!

Per Noremalm sa...

Someone: Jag är nöjd med den. :)