tisdag 21 april 2009

Tag 3 betala för 2...

Hur trött kan man va?
Har vart såå trött idag. Gått som en dimma.
Hann iaf att köra en tvättmaskin innan jag började jobba.
Sedan hann jag ner till Stadium och handlade lite skor.
Hade en kupong tag 3 betala för 2.
Det fick bli dessa...

Fred Perry...
Puma...
Nike...
Så nu har jag lite nya vårskor. :)
Fast idag har det inte varit våren precis.
Kallt som bara den va det när jag gick ner till stan.
Men värmen kommer till helgen.
Bara för att jag har jobbhelg så klart. :)
Nu är jag ledig onsdag och torsdag.
Och sedan som sagt var ska jag jobba min helg.
Så passa på att va ute. För det lär bli soligt och varmt. :(
Och tänk på mej som är instäng på jobbet.
Nu va tisdagen 21:e april slut...
Nattinatti...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

De vita Puma var skitsnygga...de har jag i svarta...hahaha

Someone... sa...

Konstigt att du alltid är sååå trött...Sooov!! ;)

Per Noremalm sa...

Anonym: Ja de va rätt snygga. :)

Someone: Känns som jag jobbar natt också. :/