lördag 11 april 2009

Branäs...

6.45 imorse så drog jag iväg till Branäs.
2 timmar senare så va jag framme. :)
Fixade liftkort och sedan på mej pjäxorna.
Det är verkligen det tråkigaste med slalom.
Att sätta på sej pjäxorna.
Inte avis på Anja Pärson som måste bo i sina. :)
Sedan var det bara att kasta sej ut i backarna.
Det har vart en helt underbar dag.
Kanonväder. Sol och blå himmel.
Kan ju avslöja att det drar i skinnet i ansiktet. ;)
Här kommer några kort från dagen...

Dimman låg lågt till att börja med...

Rätt in i dimman...

Dimman lättade till slut...
En av backarna...

Fanns en del snö...

Utsikten kan man inte klaga på...
Jag och mina kort från liften...

Sol och blå himmel= Lyckad dag i backen...
Dagens kändis va Kurtan. :)
Han såg ut som på TV...
Frillan satt där den skulle och kostymen va på.
Nu blir det sängen.
Vaknar säkert med träningsvärk i lårena. :/
Natti...
// Per

3 kommentarer:

Someone... sa...

Bara lilla jag som kikar in här! Måste ju erkänna, fast jag är "anti-snö" just nu, att det ser jäkligt mysigt ut!

Kraaaaaam

Anonym sa...

Lårena???? Hahahahaaaaaaaaa.....

Per Noremalm sa...

Someone: Ja det va mysigt i solen. Många satt bara och njöt av solen. Kraam

Anonym: Ja du vet. Åker man som ett proffs så ligger man nästan i svängarna å det tar på lårena. :)