måndag 20 april 2009

Ny vecka...

Ja då va det en ny vecka igen då.
Veckorna bara springer iväg och snart är det semester. ;)
Vecka 27 så kommer den riktiga sommaren.
Solen har vart framme idag och det har vart ganska skönt ute men inte nån riktig värme.
Men den kommer som sagt va.
Efter jobbet lämnade jag tillbaka tapetpärmarna som jag lånade häromdagen.
Ska ju tapetsera om i sovrummet.
Något i stil me denna tapet funderar jag på.
Ska ha den som fondvägg.
Hoppas jag tog kort på rätt tapet nu... :)))


Frågan är vilket håll jag ska tapetsera den...
Lod eller vågrät?
Vad tycker ni?
Får väl se när jag ska dra igång.
Ganska snart hoppas jag.
Imorgon blir det att jobba kvällen igen.
15 till 20...
Sedan är jag ledig onsdag och torsdag. Å efter det är det jobbhelg igen.
Funderar på om jag ska gå ner till Stadium imorgon och shoppa loss. :))
Ha de bäst...
// Per

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart lodrät.....

Anonym sa...

vågrätt ska du självklart ha den!!!!

kicki sa...

Jag tycker nog lodrätt, Frida hade den i sin sängkammare, den är jätte fin, lodrätt....haha. Ja smaken är som baken. Kramen på dej.....förresten du passade väldigt bra i din jacka, den turkos...

Someone... sa...

Du vet ju redan vad jag tycker angående tapeten...Men det kommer garanterat bli skitsnyggt med de möblerna med. :) Kraaam