onsdag 22 april 2009

Fullt ös...

Idag har jag varit ledig hela dagen.
Det är ju min jobbhelg som kommer som jag skrev igår.
Lille Johan ville tydligen att jag skulle komma och hälsa på.
Så det blev en tur till Forshaga.
När jag kom körandes på "Johans gata" så kom han springandes och vinkade till mej. :)
Han är allt go han.
Men innan jag hamnade hos han så gjorde jag en avstickare till Stadium...Igen. :)
Och fick med mej dessa...
3/4 byxor från Adidas...
I Forshaga så vart det full fart.
Det vart massa lek och bus.
Bl.a så bakade vi kakor i sandlådan och spelade fotboll. :)
Johan leker och mamma Karin njuter i solen...

Coolast i Forshaga...
Vi tog oss en promenad och Johan tog hand om voffen...
Johan och jag kör med Puma på fötterna...
Efter att jag varit hos Karin och Johan så svängde jag förbi Kil och plockade av takboxen.
Så nu är det sommar. :)
Blir ett extrapass imorgon.
Tanterna på jobbet saknade mej tror jag.. :)
7.45-15.15 kommer jag va på jobbet.
Nu blir de sängen. Trött Per här...
Zzzz...
// Per

Inga kommentarer: