söndag 26 april 2009

Bra Per...

Imorse va det verkligen inte min morgon. :)))
Kom till jobbet klockan 7.00.
Men när jag ska byta om så såg jag Carolines skor utanför hennes skåp.
Inte bra detta va min första tanke.
Plockar upp almenackan och ser att jag börjar 7.45.
Bra jobbat. :)))
Så det vart ryggläge i lunchrummet tills klockan va 7.45.
Och fick sluta 15.15. Jag som trodde jag skulle få gå hem 13.30.
Och någon sol vart det inte heller. För när jag kom hem så kom det en regnskur.
Misstänker att många av er kunnat sola och haft de skönt idag.
Själv så är jag nog Mr Dåligt Väder som jag fick som smeknamn i ett sms idag. :)
Frågan är va det blir för väder imöra när jag är ledig??
Har väl inga speciella planer för måndan.
Men jag ska fixa räkningarna tror jag.
Nu blir det lite tv innan jag ska sova.

Tjo på er...

// Per

4 kommentarer:

Someone... sa...

Men Per då..förvirrad och ofokuserad och så är det vår..Har han gått o blitt kääär kanske?? ;)

Anonym sa...

ja Per,har du gått å kära ner dig??

Someone... sa...

???...:(

Per Noremalm sa...

Someone: Jag är kär ja. Men förmodligen olyckligt kär... :(

Hillan: Inte i dej om nu någon tror det...

Someone igen: Jag vill bara att allt ska bli bra...