tisdag 14 april 2009

Tröttast i stan...

Klockan ringde 6.15 och hjälp va trött jag va.
Kändes som jag inte sovit mycke.
Va iaf på jobbet vid 7 och här bjuder jag på en skräckbild. :)

Megatrött på jobbet... :/
Men jag jobbade och kämpade på fram till 13.30.
Sedan gick jag hem och fick i mej lite mat.
Tog mej ner till Pressbyrån och la på post på lådan.

Rullator kaos på jobbet... :)
Så här kan det se ut när damerna på jobbet parkerar sina vrålåk.
Ikväll har jag spelat innebandy.
Säger bara. F**n va det gick bra idag.
Passningarna gick precis som jag tänkt mej.
Målen bara rasade in. :)
Vi vann 2 raka matcher.
Funkade kanon och det beror på att det va mycke schysstare spel än det brukar va.
Jag borde köpt en lott. :)
Lycka till imorgon syrran!!!
Tänker på dej...

Natti på er...

// Per

4 kommentarer:

Someone sa...

"Kändes" som jag inte sovit så mycket...Hmmmm...Haha..;)

Per Noremalm sa...

Someone: Va nog lite dåligt med sömn helt enkelt. :)

Someone... sa...

1 timme och 10 minuter, eller...? ;)

Per Noremalm sa...

Someone: Kan de va så lite tro? :)