torsdag 23 april 2009

Tjötigt...

Sitter här i soffan efter ett pass på jobbet.
Vill ni ha sol? Säg bara till så går jag till jobbet och jobbar.
Har varit kanon fint väder idag och jag jobbat.
Och vilket jobb man har...
Är helt slut i huvvet.
Idag har det gått i ett.
Tanter som ska flytta. De ska hem till mamma och ut till bilen på parkeringen bl.a.
Och det är inte en gång de säger en sak. Typ 30 ggr på 1 timme. :)
Sedan har vi haft en en tandhygenist som sprungit på våningen idag.
Har inte vart nån höjdardag...
Resten av dagen ska jag väl ägna åt att tvätta och diska.
Sedan blir det nog rätt lugnt tror jag.
Ha det gött...

// Per

3 kommentarer:

Nystet sa...

Hej hej per!
Kul att följa din blogg. Att du orkar vara kvar på svea, har det blitt några stora förändringar med bytet?
Hoppas att du får en fin vår och ha en trevlig helg! Kram Cattis

Someone... sa...

Stämmer sååå bra! :) Per instängd på jobbet = sol ute!! Så snälla, stanna där...;) Kram, kram, kraaaaaaaaaaaam

Per Noremalm sa...

Cattis: Just nu är jag rätt trött på Svea. Men men. Kram

Someone: Jag lovar att hålla mej instängd tills på söndag klockan 13.30. Då rymmer jag. ;) Kraaam