fredag 17 april 2009

Fredag...

Då va denna dagen slut då.
Har väl inte så mycket att säga om denna fredan.
Jobbade till 15.15 enl schemat.
Men det vart någe missförstånd eller något så jag fick ringa till Anita och fråga om det blivit något fel.
Hon skulle börja kl 15 enl boken där vi skriver upp schemat.
Men på orginalschemat stod det att hon skulle börja 16.
Och den andra kvällspersonalen också kl 16.
Med andra ord så skulle tanterna va ensam 45 minuter. :)
Jag kom hem 15.30 iaf. Så det löste sej rätt bra.
Får se om det löser sej med min jacka jag köpte igår.
Hittade en fläck på framsidan.
Frågan är om den går att få bort eller inte.
Får väl ta och åka till Stadium och se va de säger...
Jag har inte så mycket att säga om dagen så det får va allt för idag.

Ha de gôtt...

// Per

Inga kommentarer: