fredag 3 april 2009

Dagen efter...

Då va det fredag och dagen efter 36årsdagen...
Får tacka alla som gratulerat mej.
På facebook, sms och via kort.
Jag fick pengar, presentkort, ungsform och en lampa.
Tror det va det jag fick.
Börjar ju bli gammal så jag glömmer lätt.
Idag har jag vart på Ikea med mamma.
Hon tycker pappa har så bråttom när de är där.
Och jag kan ju "offra" mej att åka till Ikea.
Händer ju då och då att jag är där. :)

Det vart även att vi käkande där.
Fick bli köttbullar idag...
Vad handlade vi då?
Jag köpte inget till mej själv. Men till lille Johan. :)
Men kan inte avslöja något än ifall han läser bloggen.
Han smsar ju mej kl 6.10 på mornarna enl. hans mamma.

En sovande Johan idag...

Kommer syrran åt en dator så tar hon chansen...
Johan ÄLSKAR tåg...
Så vi gick upp till stationen så han fick kolla läget. :)
Jag och mamma åkte och kollade på tapeter idag också.
Finns maaassor av fina att välja på.
Fanns några fina som kan va någe. Priset rätt fint också.
639:-/ rulle.
Ska kolla mer när mer tid finns.
Imorgon blir det jobb. Har de långa dagarna denna helgen.
7-13.30 och sedan 15-20 imöra.
Och 7.45-15.15 och sedan 16-21 på söndag.
Sedan är jag ledig 2 dagar.
Planer för måndan är att jag ska byta till sommardäck.
Takboxen får sitta på för ev. drar jag till snön till helgen. :)
Räknar med bara vägar då. :)
Natten nu...
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: