tisdag 31 mars 2009

Kyckling igen...

Då har jag jobbat så nu är jag ledig imorgon.
Men det "kostade" att jag gjorde ett 11 timmars pass idag.
Första passet till 13.30 gick fort. Men kvällspasset...
Trodde aldrig det skulle ta slut.
Men till slut så va klockan 20.
När jag hade rast mellan 13.30-15.00 så passade jag på att betala räkningarna.
Skönt att slippa ha de hängande över en när jag kom hem.

Dagens lunch...Kycklingrulle.
Kyckling på tisdag funkar också. :)
Och glasfri va den.
Hemskt att nått pucko förstör kycklingen med att lägga i glas i påsarna...
Känner mej rätt sliten nu. Blir väl sängen och natten här snart.

Natti på er...

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Ler...nog är du värsta blogg kungen alltid...jag skulle aldrig ha den energin att skriva som du gör. Jag har iaf joggat en sväng i vårsolen....och är jätte hungrig nu...och blev inte mindre hungrig när jag såg din kycklingrulle...ha en bra kväll...sj har jag 2 nätter kvar att jobba Kram Helena