söndag 8 februari 2009

Lägg ner...

Är det idag man ska kommentera melodifestivalen??
Men ärligt!!! Kan man inte bara lägga ner skiten?
Vi kommer ändå inte har någon chans i stora tävlingen.
Först va de 8 låtar. Sedan 5...
Sedan va det dags för duellerna.
Rörigt jaa...
Alcazar mot Scotts i duell 1.
Emilia mot Ugglas i 2:a.
Slutade med ...
Alcazar och Emilia till final.
Ugglas och Scotts till 2:a chansen om jag inte fattat helt fel.
Det va nån jury som avgjorde något men då hade jag tröttnat på programmet. :)
Men tror det hade någe med 2:a chansen att göra.
Tack gode gud att inte Ugglas gick vidare till final.
Det va rörigt med de nya reglerna.
Och en jobbig programledare. :/
Av alla låtar de fått in till tävlingen.
Så får Ugglas va med?
Då måste de som inte fick va med vart hur dåliga som helst. :/

Om jag inte betalar denna. Läggs skiten ner då?
Nog om de där eländet som heter melodifestivalen 2009...
Att sakna något så mycket att man tänker på det hela dagarna...
Drömma om det på nätterna...
Och att veta innerst inne att det fömodligen aldrig kommer bli som man drömmer om...
Det gör ont...

// Per

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men Per vad du är djup.Kan aldrig vara nyttigt.Ha det

Anonym sa...

:( det låter sorgligt!

Per Noremalm sa...

Anonym 1: Nej djup vet ja inte men...

Anonym 2: Beror på vad du menar är sorgligt...

Anonym sa...

Din dikt, menade jag! Även om melodifestivalen också var en rätt sorglig tillställning!

Per Noremalm sa...

Anonym 2 igen: Va inte menat som någon dikt. :/ Är bara som jag har det...

Anonym sa...

Ryck upp dej, sötis... :)

Per Noremalm sa...

Someone: Är lite jobbigt att va Per ibland...