onsdag 4 februari 2009

Dreglande personalmöte...

Idag har jag bara haft peronalmöte planerat i agendan.
Jättekul att ha 2 timmars personalmöte mitt på dagen och sedan inget mer. :/
Men ska bara återgå en sväng till igår innan jag berättar mer om mötet.
Jag åkte ju till Kil igår för att fira mamma som fyllde 59 år igår.
Syrran och hennes familj kom också.
Dröjde lite innan de kom så jag hann slumra till på sängen.
Min mamma samlar på änglar.
Så jag köpte denna i present till henne...

Mammas present...

Med detta budskap...
Ska jag ge en förklaring till dagens rubrik kanske?
Vi hade ju personalmöte idag.
Sista med Attendo innan vi blir Carema.
Det va väl inte så mycke till möte men det va väl inte att räkna med heller.
Vi vart bjudna på pizza och cola.
Passar ju jättebra nu när jag inte har någon matlust alls.
Mår illa bara jag tänker eller ser man. :/
Men jag fick i mej en liten bit iaf.
Colan smakade bra iaf.
Och till alla tjejers STORA glädje så gick brandlarmet.
Det luktade väldigt i den sektion där larmet utlöstes så till slut kom dom.
Polis och brandmänn...
Jag undrar en sak??
Varför blir tjejer till sej sååå när de ser männ i uniform??
När jag hade branduniform på mej när vi hade brandövning va det ingen som vart till sej. :)))))
Det visade sej att fastighetsägaren hade vart och svetsat på en ytterdörr så larmet hade gått igång. Så de lär få en trevlig räkning för utryckningen...
Jag ska väl sysselsätta mej med att diska och tvätta lite här ikväll.
Även en liten promenad till brevlådan lär det bli.

Ha det gött...

// Per

Inga kommentarer: