onsdag 11 februari 2009

KändisPer...

Sitter här och väntar att mitt jobbpass ska börja.
Gör kvällen idag igen. 16.15-21.15.
Igår kväll innan jag la mej så kollade jag lite på ett program med Victoria Silvstedt.
Men ärligt...
Bara för man bor i USA nu så glömmer man väl inte hur man kör bil i Sverige??
Hon kom med flyget och skulle "hem" till Bollnäs i bil.
Hon fattade inte varför bilarna hon mötte blinkade och tutade på henne.
Va?? Får man inte ha helljus på när man möter bilar i Sverige sa hon.
Jaha... Så det är okej i Usa att köra runt med helljus och blända folk då? :)
Man skulle allt va kändis. :)
Reklamjobb i N.Y... :)
Nej... Det är nog inge vidare att va kändis.
Massa fotografer efter en hela tiden.
Räcker me de reportrarna som jagade mej när jag tävlingsdansade. :/
Men tror inte jag skulle glömma bort hur man kör bil i Sverige iaf om jag vore kändis.
Men de känns som hon spelar på att va blondin.
Jaja. Nu ska blondinPer ta sej en promenad...
Hörs...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller me dej!! På TV en dag så hade dom 3 kvinnor i studion 1 hade bott i USA 40 år, hon pratade flytande svenska...sen har vi då dom här, typ Victoria Silvstedt, som "glömt" en del svenska ord efter några år i USA, så dom måste fylla i med amerikanska!! Så jäkla patetiskt!! Vad säger de om deras intelligenskvot?? Kram på dej..:)

Per Noremalm sa...

Someone: Det känns som hon gör sej dummare än hon är. För så dum kan man väl inte va? Kram