måndag 16 februari 2009

Gäsp...

Nyvaken och sååå trött.
Men det är bara att vakna till liv.
KRIS på jobbet... Som vanligt.
Känns som det är det hela tiden nu.
Fattas personal varenda dag ju.
Så jag måste ut och jobba ikväll också. :/
Får väl se om jag somnar.
Jag har iaf klarat mej från magsjukan.
Tror det är 5 boende och en personal som har åkt på det.
Kan det va vitpepparkornena?
Eller så biter det inte på mej. :))
Dags för duschen och sedan jobbet...
16.15-21.15 är dagens pass...*Suck*

Hej så länge...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad du jobbar oc sliter...men det blir väl en extra slant i stället. jag har nu tre nätter kvar och även en utbildning i veckan, men sedan blir jag ledig en vecka hoppas jag....Kram på dej och sköt om dej...Helena

Per Noremalm sa...

Helena: Vart 2 nätter extra. Taanterna ville väl ha mej där på natten oxå. :))