onsdag 18 februari 2009

...

Sitter här vid bloggen igen då.
Idag känner jag inte för något...
Men jag måste verkligen handla lite mat.
Jag har kanske vaknat på fel sida eller så är jag väl grymt trött efter allt jobbandet.
Jag är trött på de mesta. Har verkligen ingen ork för någe.
Behöver kanske va ledig och ladda batterierna.
Vi får se vad som händer...
Spelade innebandy igår och det gick väl sisådär.
Jag hade inte orken alls...
Syns lite dåligt men...
Så här såg knät ut efter innebandyn iaf.
Svider liiiite grann och de va svårt att ligga på högersidan inatt. :))
Jag kanske börjar bli för gammal för innebandy?
Tror jag ska hoppa över tisdagsinnebandyn ett tag.
Den börjar bli lite väl hård. Vill inte bli skadad innan Sälenresan.
Nu orkar jag inte skriva mer.
Hoppas ni har det bra iaf...

Tjo...

// Per

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, du klagar på att Muay Thai är hårt, fan innebandy är värre.. :)

lidas sa...

äh, inte vara så gnällig. Du ä ju inte guds bästa barn själv på innebandy plan 'yxan Noremalm'. Ger man måste man kunna ta oxå.

Per Noremalm sa...

Lidas: Gav jag först då?? Klart man bli grinig när det lyfts på klubban hela tiden och har en ryggsäck på sej hela tiden...

Joln: Jag överlever nog...

lidas sa...

haha, sluta va så bitter. Man måste kunna ge å ta, ingen annan som gnäller. d ä ju lika för alla.. Om d fokuserar på d roliga så skulle du va en riktigt bra lirare.

Per Noremalm sa...

Lidas: Vem är du?? Va du med senast? Det va väl lite väl hårt spel. Klart man ska kunna ge och ta. Men när skador hänger i luften så det ingen höjdare...

vallating sa...

Jag är ganska ny i gemet men jag håller med dig Per att det var lite väl hårt sist. Vi var fler som fick skavanker o skador. Men jag ger inte upp för det. Jag har spelat innebandy i flera år på hobbynivå men semis på tisdagar är det roligaste gäng jag spelat med och hoppas få se dig fler tisdagar för du tillför mycket även om du kanske kan lämna en del av tempramentet hemma.

Per Noremalm sa...

Vallating: Jag kommer allt tillbaka men vill inte riskera Sälenresan. Jag blir grymt irriterad när man ska ta bollen och man får klubban lyft precis då eller när man får armar tryckta i ryggen när man står efter väggen med bollen...

Anonym sa...

jävlar va d gnäller! kanske dax att ta upp dansen igen, då slipper du blåmärkena:), och ingen som lyfter din stackars klubba:)....

Per Noremalm sa...

Anonym: Å du har visst inge namn :) Men skulle kunna gissa vem du är.