torsdag 12 februari 2009

Magsjukan...

Torsdag=JOBB...
Idag har jag formligen bott på jobbet.
Mitt ordinarie pass va mellan 7-14.
Vart lite extratimmar mellan 15.15-21.00.
Har inte blivit så mycke extrapass på sista tiden.
Kan ju tillägga att vi har magsjukan här på våningen.
Skitkul...
Ingen vill ha med oss att göra idag.
Förstår inte varför? :)
Vi har ju "bara" magsjukan ju.
Kan ju säga att tvättmaskinerna på jobbet har gått för högtryck idag.
Har gått i ett hela dagen och kvällen.
Vart inte mycke till raster idag men det är som det är...
Vi har fått vart en extra personal idag pga magsjukan.
Och det har verkligen behövts. :/

Redo för...Ja ni vet. :)
Doris och Hillevi ville också va med på bild...
Denna otroligt snygga utstyrsel har vi haft idag.
Inte en enda magsjukebakterie kommer väl åt att göra oss sjuka när vi haft dessa kläder på oss.
Nu är jag tröööött.
Nu blir det sängen och så får jag väl se om jag klarar mej från magsjukan. :)

Ha de bäst...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, snyggt!! Men hjälper det mot kräksjuke-bakterien så kan jag tänka mig att gå runt i en sån....:)

Per Noremalm sa...

Someone: Den har funkat än iaf. :) Javisst är den snygg. ;)