fredag 27 februari 2009

Feberfri...

Imorse när jag tog tempen så va jag feberfri. :)
Tror jag ska sluta ta tempen nu. ;)
Det känns grymt skönt att slippa febern efter att ha haft feber i 6 dagar eller va det nu är.
Hoppas jag har febrat klart nu iaf.
Nu är det bara hostan och näsan kvar.
Hostan är ingen lek. Låter som jag rökt i 30 år typ. :/
Så jag fick "ställda till" det för de på jobbet idag.
Jag sjukskrev mej lördag och söndag.
Men jag känner att det kommer inta funka att jobba.
Jag behöver några dagar till för att bli helt frisk.
Så det får bli nya jobbartag nästa vecka.
Tror jag jobbar onsdag nästa gång.
Har inte riktigt koll på nya schemat.
Jag va upp till jobbet idag och beställde nya arbetskläder.
Fick lite panik först när jag fick se kläderna hänga där...
Va?? Ska jag ha detta på mej va min första tanke.
Men jag tror det löste sej till slut tror ja. :/
Det vart 2 par byxor, 2 t-shirts och 3 st busaronger.
Blir sjukhusstuk med andra ord.
Men blir säkert snyggt. :)
Jag får väl modella när de kommit.
Hittade denna bild på Facebook. :/
Sista bilden på mej i Attendokläderna...
Ser väldigt upptagen och viktig ut va? :/
Ikväll blir det let´s dance.
Låt nu rätt par få åka hem...
Det sämsta asså. :)
Trevlig fredag på er...
// Per

1 kommentar:

kicki sa...

Hoppas att du fortfarande är feberfri...hostan det får du nog dras med ett tag, mitt är fortfarande fruktansvärt, har träningsvärk i magarna skall du veta och det har nu gått tre veckor...ha en fin tv kväll, och hoppas nu att rätt par åker ur..kramen