måndag 23 februari 2009

Klenis Per...


Imorse så hade jag ställt klockan på 05.50.
Bara för att kolla hur min temp låg.
37.7...
Då va frågan.... Jobba eller icke jobba. :/
Det vart jobba men formen är inte som den ska kan ja ju säga.
Jag va helt slut innan jag kommit till jobbet.
Vart lite bättre med 2 Panodil i kroppen.
Men jag gick hem klocka 14 och ska hålla mej hemma imorgon.
Kan ju va döende... :/
Är väl bara att inse. Jag är inte stålmannen. :)
Ena stunden så fryser jag och andra svettas jag.
Va väl inte så skoj när rethostan drog idag på jobbet.
Och jag hatar Mollipect.
Fyy vad det smakar dåligt.
Kan inte förstå varför de gör medicin som smakar så illa. :(
Nu blir det viloläga.
Senare ikväll ska jag väl kolla på Rögle- Färjestad.
Borde ju va en lätt match eftersom FBK krossat både Linköping och Frölunda nyligen. :))

Ha det...

// Per

Inga kommentarer: