tisdag 17 februari 2009

Inlåst...

Då sitter jag här på jobbet och har rast...
Vi sitter verkligen i karrantärn(hur de nu stavas).
Jag fick inte sitta i lunchrummet för att vi har några timmar kvar på magsjuketiden.
Så inlåst på våningen är vad jag är.
Tur man kan sitta och blogga på rasten då. :)
Klockan 14.30 idag så är "vi" iaf friska här på våningen.
Då har det gått 48 timmar senast någon gjorde "det".
Gött om de gamla här kan bli friska.
Så allt kan bli som normalt igen.
Och då slipper vi hålla på att ringa in personal till natten varenda dag.
Jag är lite trött på det.
Idag slutar jag kl 15.30.
Då blir det hem och köra igång tvättmaskinen.
Har massa arbetskläder som ska tvättas.
Sedan blir det innebandy kl 18.
Får väl se hur orken är efter allt jobbande.
Just nu skulle jag kunna somna där jag sitter.
Jag borde handla lite mat också.
Det känns som inte jag har hunnit med allt jag ska senaste tiden.
Men får väl ta tag i detta. :)
Känns som jag jobbat, ätit och sovit den senaste veckan bara.
Men vad gör man när tanterna behöver mej?? :)
Nu får det va bra för idag.
Ska slappa lite till här nu...

Ses...

// Per

Inga kommentarer: