måndag 9 februari 2009

Promenad...

Har haft en ledig dag idag efter jobbhelgen.
Det har vart en helt underbara vinterdag.
Tog mej en lååång promenad i det fina vintervädret.
Den vart längre än jag hade tänkt mej.
När jag hade gått en sväng så behövde Hillevi någon som kollade henne så hon inte ramlade när hon skulle gå från Herrhagen till Norrstrand.
Ett par andra stövlar vore inte fel du Hillevi. ;)
På vägen hem så halkade jag in på bibblan.
Hämtade ett gäng bajspåsar till Pontus.
Så nu är det bara och skita Pontus. ;)
Jag tog lite bilder under promenaden...

Pråmkanalen...

Och här va visst jag... :)

Nya bron på Herrhagen vid Strandvägen...

Och stenbron i Karlstad...
Sådant här väder som det har vart idag vill jag ha v 11. :)
Fick ett nyhetsbrev från Skistar Sälen i mailen idag.
Vart mer sugen på skidresan än jag va innan. :)
Det verkar va massor med snö där uppe.
Men om 1 månad så är jag där.
Nu blir det slappa i soffan resten av kvällen...
Ha det bäst...
// Per

Inga kommentarer: