lördag 21 februari 2009

Förkylning???

Är jag på väg att bli förkyld tro?
Igår när jag hade lagt mej för att sova så började jag hosta som bara den.
Fick värsta rethostan...
Och idag ligger jag här och är lite smådäckad.
Min kropp känns seg och tung.
Halsen är tjock...
Har legat framför tv:n och kollat in sporten.
Är ju en massa skidor i alla dess former.
Störtlopp, skidskytte och längd.
Vart en 3:e plats för Anja i störtlopp men sen var det inga mer medaljer för svenskarna.
Ikväll blir det väl melodifestivalen.
Jag ska passa voffen Pontus. Så vi får väl kolla på eländet. :/
Ska väl ta och kurera mej lite...
Hur man gör det. :)

Ha det gött...

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ta väl hand om honom :)

Per Noremalm sa...

Karin: Jadå. Vi ska slappa och käka godis. :)

Anonym sa...

mmm Per!....så här blir det när man inte tar väl hand om sig....tur du ska på semester snart....visst var det vecka elva?....vet hur det är....har själv 2 extra pass den här veckan plus att jag går på på mitt eget oxå....så jag ska egentligen inte säga något, men du är ett strå värre än jag...ler....sköt om dej nu KRAM Helena