fredag 6 februari 2009

Jobb, jobb och jobb...

Ja då sitter jag här och bara väntar...
Jag väntar på att jobbhelgen ska börja.
Det är väl inte med stor förtjusning precis som jag väntar på att klockan ska bli 15.15.
Men man är ju tvungen.
Bara fredagkvällen är avklarad så går lördag och söndag av bara farten.
Hoppas jag... :)
Sedan är det ju måndag och ledigt igen. En dag denna gång.
Vad händer här hos mej annars då?
Typ inget alls.
Det snöar här i Karlstad idag och de skulle inte sitta fel med en tur till fjällena.
Men det lär det väl inte bli.
Får kolla om jag inte kan ta mej iväg på nån dagstur.
Drömma kan man ju alltid göra.
Men det blir ju aldrig som man vill ändå. :(
Det känns som man lever i en värld av drömmar och förhoppningar.
Men det är aldrig något som slår in.
Jag får väl drömma vidare här innan jobbet kallar...

Ses i drömmarna...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns ju många trevliga "fjäll", vissa av dom serverar jättegoda våfflor av väääldigt trevlig personal..;)

Per Noremalm sa...

Someone: Vore ett jobb för mej de ju. ;) Jag är trevlig å en jäkel på våfflor. :)