söndag 15 februari 2009

Zzzz...

Jag är trött...
Och trött är bara förnamnet. :)
Vaknade 11.15. Klockan 12 va jag och spelade innebandy.
Inte lätt att spela om man är halvdö... Eller heldö. :)
Men vart iaf 4 vinster av 5.
Tror det vart 10 mål...
*Gäsp*
Har jag fått smak på att jobba natt tro?
För jag ska jobba även inatt.
Så jag ska väl sova lite mer.
Men funderar på om jag ska ta och åka och köpa mej en hamburgare eller något.
Sedan sängen igen... :)
Jag är helledig imorgon å det ska bli riktigt skönt.
Men nu blir det duschen.
Så här såg jag ut kl 05.00 imorse...

Höres...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, som du redan vet så va ju jag vaken exakt samma tid som ditt foto togs... Du vill inte veta hur jag såg ut just då, eller oxå vill du de..;)

Per Noremalm sa...

Someone: *Gissar* Skoteroverall och hagelbössan i högsta hugg kanske? ;)