tisdag 24 februari 2009

Förlovning...

Dagens stora nyhet!!
Prinsessan Viktora har förlovat sej med sin Daniel.
Varenda nyhetssändning har pratat om detta idag.
De har kört extrasändningar också.
Med andra ord blir det kungligt bröllop...
Bara att vänta på en inbjudan då. :)
Försommaren 2010 ska bröllopet tydligen ske...
Konstigt att det aldrig är några nyhetssändningar om mej.
Jag som är såååå sjuk nu.
Såg nog ljuset i tunneln igår...
För när jag la mej så började jag hosta igen...
Och när jag hostar som värst så blir det som blixtrar i ögonen.
Hmm. Inte lätt att föklara. :))
Är inte detta värt en nyhetssändning va??? ;)
Till slut så lyckades jag iaf somna.
Men vaknade efter en timme och va sjösvett.
Febern väl... :(
Jag kunde somna om och sov tills klockan va 11.30.
Känner mej inge vidare idag heller.
Hostar och känner mej varm. Näsan har börjat rinna också.
Det får bli vila fram tills fredag då jag jobbar nästa gång.
Men måste till jobbet en sväng för det va klädbeställning på torsdag och fredag tror jag.
Bäst jag går dit så jag inte får arbeta naken. :)

En svårt förkyld Per... ;)
Sen va det en sak till...
Hmmm...Va vad det nu då???
Joo... Idag är det "bara" 10 månader kvar till julafton. ;)

Ha de bäst...

// Per

Inga kommentarer: