måndag 24 november 2008

Ny arbetsvecka...

Då va det måndag och ny arbetsvecka.
Hade gjort ett litet byte idag.
Skulle gjort dagen men bytte till kvällen.
Det va nog bra...
Igår när jag gick och la mej så hade jag fötter som isglass.
Va så kall så det gjorde ont. Så jag stoppade ner dem i varmvatten.
Vart bra en liten stund iaf. Tog tempen och den va nog på väg upp så jag stoppade i mej 2 Panodil och gick och la mej.
När jag vaknade imorse så frös jag iaf inte.
Så här såg min frukost ut idag....

Mums....
Innan det va dags för jobbet så hände det inte mycket.
Allt för att vila min slitna kropp...
Vek ihop lite tvätt och diskade.
På jobbet så började det med en dusch innan det va kvällsmat.
När jag höll på att få på gumman lite kläder fick jag nån konstig smärsta i bröstkorgen.
Tryck över bröstet kanske...??*Som vi brukar skoja om på jobbet*
Kanske hjärtinfarkt på g?? Jag vart lite fundersam va det va som hände när det började göra ont i bröstet. Men det gav sej iaf.
Resten av kvällen på jobbet va lugn.
Nu ska jag packa nacoköttfärsen jag stekt efter jobbet.
Syrran kanske vill ha lite käk om hon kommer hit imöra(Värmländska).

Natti på er....

// Per

Inga kommentarer: