måndag 10 november 2008

Ny vecka...

Ja då va det vecka 46 då.
Idag kom den efterlängtade TV bänken.
Så nu slipper ni mitt tjat om den. :)
Så här vart det....

Duger det??
Det ska komma ett bättre kort snart.
Funderar på om jag ska kolla efter en hylla att ha över ena delen av bänken...
Ja..Ni får se när det blir klart.
Vore ju inte fel med ett vitrinskåp också.. :)
Men man kan inte få allt.
Jag har jobbat kvällen ikväll.
Passet va mellan 16.15-21.15.
Och jag kan ju säga en sak...
Jag behövde inte kolla matlistan för att få reda på vad de hade käkat till lunch.
Behöver jag säga mer??
Det va liiite rörigt där ett tag.
Helt plötsligt vart det en dam som va mindre påklädd. :)
Vi fick iaf alla i säng så det va ju bra.
Sedan kan ju inte jag hjälpa att de inte ligger kvar i sängarna.
På fredag blir det lite spännande.
Då kommer Carema och berättar va de är för ett företag.
Det måste jag lyssna på. :)
Nej nu blir det natten här...

Natti.

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den var fin. Men en tjocktv? :)

Per Noremalm sa...

Joln....Hoppas på att Carema höjer lönen massor. Då kommer plattisen ;)

Anonym sa...

Ett genomtänkt köp så att ek möter ek... ;) Blev fint!!//Lusasken