söndag 2 november 2008

Veckan slut nu...

Ja då var det den riktiga söndagen denna veckan då.
Jag tog sovmorgon idag.
Vaknade klockan 10.00. Ställde om klockan på 11.00.
Kom upp först klockan 11.30.
Bara 30 minuter tills innebandyn började.
Kastade i mej lite frukost och drog iväg till innebandyträningen.
Kände riktigt bra om jag får själv får säga det. :)
Efter träningen bar det av hem. Trodde jag skulle till Ikea med mamma och hennes syrra.
Men det visar sej att de åkt dit tidigare. :)
Så då fick jag va hemma istället.
Slängde på en tvättmaskin.... Det vart 3 till slut.
Träningskläder och arbetskläder i massor va det. :)
Diskade lite också....
Tog och fixade lite med filmer här. Fick lite panik när fjärrkontrollen började jäklas när jag skulle använda den. Bytte batterier 3 gånger innan den funkade som jag ville...
Nu ikväll fick det bli en sväng till Willys.
Den affären har verkligen blivt bra efter de fräschat till den.
Var välbehövligt. De hade dock inte osten jag ville ha så det blev att rulla ut till Bergvik och OBS.. Ett Coop. Nu vet ni som inte är från stan. :)
Kvällsmaten fick bli varma mackor...
Nu får det bli natt här. Ska jobba 6.45-15.30.
Är det någon som inget har och göra så kan ni ju byta däck på bilen min..
Känns som det är dags kanske? Sorgligt men sant...
Nattinatti....

// Per

Inga kommentarer: