tisdag 25 november 2008

Full fart med Johan...

Idag jobbade jag till 14.00.
På vägen hem så smet jag in på Konsum och handlade tomater och ost.
Det som fattades om syrran ville ha nacos.
När jag kom hem så stod syrran, Johan och Pontus och väntade på mej.
Borta stod Johan och sa... :)
Jag skulle passa Johan medans syrran hade lite ärende för sej.
Mat va det första ha skulle ha.
Sedan vart det Nicke Nyfiken.

Sååå spännande...

Han kan sitta fint...

Men det är lite jobbigt...

Men nu vill Johan leka....

Och då går det vilt till...
När syrran kom tillbaka så vart det nacos..
Mums.. :)
Sedan va det dags för innebandy.
Värsta målformen är jag i. ;)
Sedan hem och duscha. Och nu sitter jag här och skriver sista raderna för idag.
Fick julkortskuvertet idag.
Någon som vill ha julkort från mej???
Natti....
// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för maten och passningen av Johan :-)