fredag 28 november 2008

Extra extra...

Fredag och jag skulle vart ledig i 3 dagar.
Men det vart lite extrajobb ikväll. Blir väl några kronor.
Märks att det är jul nu.
Det är en massa saker som ska fixas.
Ljusstakarna har ju vart uppe någon dag men inte ljusslingan på ballkongen och barret.
Även hjärtat har ju en plats i fönstret så alla som åker tåg ser vart jag bor. :)
Så här vart det iaf....

Så här såg det ut på dagen...

Och en kvällsbild...
På jobbet va det hur rörigt som helst.
Men det är så ibland. Har ju en kväll på mej imöra att rätta till det som vi inte hann med.
Frissan va där och gjorde de boende julfina också.
Jag borde också tänka på att beställa tid snart.
Frissan Bea går ju på mammaledigt.
Det får bli ett projekt till veckan att beställa tid.
Åter till jobbet nu....
Kvällsmaten såg ut så här.

Mitt värsta grymma goa mos... :)

Fikabröd... :)
Jaja. Jag erkänner åt 2 st under kvällen och mådde inge vidare när jag kom hem.
Typ gravid...Hur det nu känns. :)
Magen kändes iaf stor.
Det hade vart kafferep på våning 4. Och det vart lite över.
Va elever från Tullholmsgymnasiet som hade bakat en massa fikabröd.
Eleverna är blivande bagare.
Och kan ju säga att de smakade gott... :)

Natten nu... Tröött.

// Per