söndag 23 november 2008

Helt sluuut....

Vaknade klockan 11...
Någon som kört över med med en ångvält??
Helt slut i kroppen.
12 skulle jag va på innebandyn.
Träningen gick bra målmässigt. Men kroppen va ju helt slut.
Någon är inte riktigt som det ska va med mej....
Ingen ork alls. Kändes som inte huvudet hängde med.
Helt väck....
Är fortfarande sliten nu i skrivande stund.
Jag är som en urvriden disktrasa...
När jag duschat och fått lite kläder på mej så åkte jag ut och handlade lite mat.
Sedan åkte jag ut till Bergviks köpcentrum..
Tänkte kolla va som fanns på Stadium. Det va ju 20% där i helgen.
Men det slutade med att jag gav kupongen jag hade till syrran som köpte vinterkänger till Johan.
Jag får köpa någe någon annan dag. :)
Sitter här och ska kolla Ensam mamma söker nu...

Provkörning av stjärnan... :)
Sen va det en sak till... :)
Jag hatar verkligen telefonomröstningar av alla slag.
Dandsbandskampen... Men sluta rösta vidare Lars-Kristerz.
Blir sååå trött på dem.
Sedan Idol.... Den lille "mannen" Palm.
Oj va folk jag får efter mej nu som hatar mej.
Allt är säkert uppgjort :/
Men nu kanske det blir lite drag i kommentars"lådan". ;)

Allt för idag.
Tjo på er....

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni fick en någolunda lugn kväll på svea! Det verkar oxå som att dansbanden tycker att namn med z i låter lite coolare... =) Måste oxå sätta upp lite adventsstjärnor här,ser ju så mysigt ut! Ha det bra!