onsdag 5 november 2008

Onsdag....

Ännu en dag till ända då....
Onsdagen 5/11 2008. Fy va tiden går.
Tur inte en annan blir någe äldre fast tiden går så snabbt.
Fast man kan allt bli gråhårig på jobbet.
Shit vilket töl det är på våningen. Får man säga så??? :)
Slutade iaf kl 14.00.
Då vart det hem och få i sej lite mat... Låta maten sjunka.
Efter det så va det träning igen.
Och när jag ändå va på badhuset så la jag mej i solen ett tag.
Myyycke skönt va det. :)
När jag sovit klart i "kärrninggrillen" så åkte jag till arbetskompisen Doris.
Hon hade en sak som hon tyckte Johan skulle ha.
Jag kan inte säga av det är än ifall syrran läser detta. ;)
Blir ju inge överraskning då ju. :)
Men jag lovar att tala om det senare här.
Sen va det en sak till... :)
Ang kommentarerna här...
Har vart lite frågor ang hur man kommenterar.
Klicka på kommentarer...
Sedan skrolla ner så finns det 2 alt att välja på. Namn eller anonym.
Bara å välja vad som passa dej bäst.....
Glöm inte skriva någe roligt. :)

Ha det bra nu...

// Per

Inga kommentarer: