onsdag 26 november 2008

Skrivtorka...

Ja då va det kvällen och bloggen ska få sej en "omgång".
Men det blir nog en liten en.
Har inte så mycket att skriva om.
Det har väl inte hänt så mycke i mitt liv idag.
Jobbat dagen. Vart 2,45 extra idag. Fick göra dagen istället för Laila som skulle på utvecklingssamtal tydligen. Men det är ju inte fel med lite extra tid. :)
På jobbet hände verkligen inte mycke.
Men jag måste ta itur med min deligering... :/
Få se vad som händer.
Jag skulle vart ledig 3 dagar nu till helgen men jag har tagit 2 extra pass. Jobbar fredag kväll mellan 15.15-20.00. På lördag gör jag 15.00-20-00.
Det blir väl några kronor extra. :)
Imorgon ska jag ut på ballkongen och sätta upp ljusslingan och hjärtat.
Blir säkert någe kort på hur det blir.
Får väl börja julpynta lite innan det är försent. :)
Nu får det bli natten här.


// Per

Inga kommentarer: