fredag 21 november 2008

Snö... :))

Jaaaa. Idag kom det...
Äntligen. Men det kom ju inte så mycke men det är ju ändå en början.
Man kan ju inte få allt.
Det är snön som kom idag jag pratar på.
Bara att hoppas på att det kommer mer så småningom.
Idag gjorde jag sista arbetsdagen för denna veckan.
MÅSTE ta mej till gymmet imöra.
Men då blir det tidigt. Kilsfolket kommer hit en sväng innan de ska till Hammarö och hälsa på några bekanta.
Jag orkade inte till gymmet idag.
När jag satte mej här efter jobbet så kände jag hur trött jag va.
Så då sket sej den träningen.
Jag kanske är lite förkyld?? ;)
*Hittar på en ursäkt*

Så här såg det ut på vägen hem från jobbet.
Nu blir det pizza, värmeljus och tv.
Får se va länga jag orkar hålla mej vaken ikväll.
Sååå trött. Men jag fryser kanske ihjäl när jag hämtar pizzan.

Ha en bra fredagkväll....

*Ringer å beställer pizza*

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

bolognese utan lök från napoli?
=)

Per Noremalm sa...

Jepp. Stämmer bra de.. :)