lördag 29 november 2008

Lördag....

Då va det lördag och ledigt för de flesta.
Jag är iof ledig fram tills kl är 15.00.
En del som ska fixas innan dess va det tänkt.
Men hann iaf med lite. :)
Drog ut till Bergvik köpcenter för att fixa lite.
Men där va jag inte ensam. :))
Fullknökat på parkeringen.
Jag mötte upp syrran vid Apoteket.
Vi gick in på Stadium och där inhandlade jag denna tröja.
Nya tröjan...
Sedan skulle syrran ha en ljusstake.
Och efter det så va det dags för lunch.
Syrran fick bestämma och det vart Max.
Eftersom hon har så snäll bror så stod jag för notan. :))
15.00 och jobb.
Det va precis att jag hann dit kan jag ju säga...
Men jag va där i tid.
Va 5 ganska bra timmar som gick snabbt och utan bekymmer.
Vart ett wienerbröd också. ;)
Får va att för idag.
Höres.
// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Skitsnygg...:)