torsdag 27 november 2008

Julklappar...

Idag har jag börjat jakten på julklapparna.
Det vart 5 st idag.
Nej syrran. Det vart inget till dej.
Du har ju inte ätit upp din gröt på 29 år. ;)
Det är verkligen ett gissel vad man ska köpa för julklappar.
*Suck*
Men nu är jag iaf en bit på vägen.
Men det är ju inte mångas veckor kvar heller så.
Har suttit och kollat på FBK-LHC ikväll.
Vad säger man?? Jo. Jag tippade fel på tippahockey.se.
Jag tippade ju LHC vinst. :)
Men det kan jag bjuda på. ;)
4-1 till FBK. Det gillar vi. :)))
*Känns rätt gött faktiskt*
Tror de åkte upp på 4:e plats i tabellen nu*
Vill ni ha en jobbrapport??
Jobbade 6.45-15.30.
Hmm. Hände då???
Inget speciellt.... Men det va någe hela tiden.
Kändes som vi låg efter tidsplanen hela tiden men jag tror det löste sej till slut.
Lyckades få med mej nycklarna till medicinskåpet hem också.
Bara att gå tillbaka. Men jag tog det sammtidigt när jag skulle "prata med tomten" :).

Nu va det slut för idag... :)

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ju också ha julklappar :-)

Per Noremalm sa...

Karin: Men du har ju allt du behöver...En snäll storebror :)