torsdag 20 november 2008

Suck....

Hmmm...Måste natten gå så snabbt?
Är så sjukt trött när klockan ska hålla på att ringa så tidigt.
Men är väl trött efter jobbhelgen än. :)
Får vila upp mej till helgen.
Jobbade iof bara 7-14 idag.
Men ska nog överleva. Är ju bara en dag kvar av denna veckan nu.
Efter jobbet så drog jag till banken för att hämta lite pengar.
Sedan vart det solen...
Jag somnade till en stund kan jag erkänna.
Och skinkorna vart nog lite röda också... :)))
Sedan tog jag svängen förbi Värmlandsmöbler.
Occh kolla läget med hyllan jag beställt.
Men beskedet jag fick där va ju mindre skoj.
Den kommer vecka 50....!!!
Vecka 50??? Har de inte planterat trädet än eller vad????
Så här ser iaf hyllan ut.
Får hoppas det blir bra iaf.

Vad tror ni???
Som jag skrev för några dagar sedan så ska vi ju få larm på jobbet.
Då här ser larmdosan på väggen ut...

Nu vill chefen att jag ska bli ansvarig för datan till larmet.
Hmm. Undra vad det jobbet kan va värt i lönekuveret??
Får ta en förhandling om detta kanske....
Är ju brandskyddsombud, sitter med i en krishanteringsgrupp och nu ev dataansvarig för larmet.
Måste ju nästan ha en lön som postens chef... Typ 900 000:- i månaden.
Men jag vill ju inte verka sniken så jag kan väl nöja mej
ca 800 000:-. :)
Det har vart hockey ikväll också..
Brynäs- Färjestad.
Resultat...2-2. Får väl va nöjd med det då... :)

Allt för idag.

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Säger bara: LHC!!

Anonym sa...

Dessa larm har vi också. Jag tycker att det funkar bra och jag har ingen utsedd ansvarig för detta utan jag kan om jag vill dra ut statiskt. Inget avancerat system.

Trevlig helg på dig....

/Jenny

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja det verkar inte va någe krångligt larm. det va tydligen datagubbarna som tyckte det skulle finnas nån dataansvarig... Men ja vet inte va det blir. :)

// Per