tisdag 11 november 2008

Jobb & hylla....

Klockan 6.00 ringde klockan...
Hade ställt klockan 10 minuter senare.
Lika bra det eftersom jag ställer om den ändå.
Hann till jobbet utan bekymmer iaf.
Nu är jag kanske inte den som kommer 10 minuter före jag börjar mina pass.
Men jag hinner iaf. :)
Klockan 15.30 fick jag gå hem.
Då va det bara att börja tömma videoskåpet på gamla tv bänken.
Vart en hel kartong med VHS-band.
Massa gamla dansfilmer från förr. :)
Sedan drog jag till Värmlandsmöbler och kollade på hyllan jag funderade på.
Där fick jag se en som va ännu "häftigare". :)
300:- dyrare va den också....
Men f*n va less jag vart när de inte hade den hemma.
Och inte fick jag köpa visningsexet heller.
Buuu för Värmlandsmöbler. :)
Jaja. Får väl överleva tills den kommer nästa vecka.
Efter det va det hem och slappa framför tv:n och där sitter jag nu. :)

Ha det bäst....

// Per

Inga kommentarer: